Služby

Svadobná koordinátorka

Pre ešte väčší zážitok zo svadby.

Predstavte si svoj dokonalý svadobný deň. Každý okamih si užívate naplno, bez stresu a starostí. Nemusíte nič riešiť – všetko beží hladko, presne tak, ako ste si vysnívali. Ste hosťom na vlastnej svadbe, kde je vašou jedinou úlohou smiať sa, tancovať a vychutnávať si túto výnimočnú chvíľu. Predstavte si, ako spomínate na tento deň ako na jeden z najkrajších zážitkov svojho života. Práve ste si predstavili spoluprácu s nami.
Svadobna koordinatorka

Kto je to svadobná koordinátorka?

Plánovanie svadby je obdobím plným vzrušenia, ale aj množstva povinností. Od výberu miesta, cez zabezpečenie dodávateľov a programu až po doladenie harmonogramu – úlohy sa môžu rýchlo nahromadiť a z príjemných príprav sa môže stať stresujúci maratón.

Svadobná koordinátorka je profesionálka, ktorá sa špecializuje na plánovanie a organizáciu svadieb. Jej hlavnou úlohou je zabezpečiť, aby váš svadobný deň prebehol hladko, bez stresu a presne podľa vašich predstáv.

Čo robí svadobná koordinátorka?

  • Plánovanie: Pomáha vám vymyslieť a naplánovať celý koncept svadby.
  • Harmonogram: Vytvorí harmonogram dňa a dohliada na každý detail.
  • Komunikácia s dodávateľmi: Koordinuje fotografa, kameramana, dj, kapelu, catering, priestor, floristov a ďalších dodávateľov za vás.
  • Riešenie problémov: Rieši nečakané situácie a problémy ešte predtým, než ich vôbec zaregistrujete.
  • Podpora počas svadby: Je tu pre vás a vašich hostí, aby zabezpečila, že sa všetci cítia príjemne.
  • Poradenstvo: Poskytuje cenné rady a inšpiráciu na základe skúseností a pomáha s rozhodnutiami.
Svadobná koordinátorka / asistentka

Angelika a Margaréta

Našou úlohou je zabezpečiť, aby všetko prebehlo hladko a bez problémov. Staráme sa o všetky detaily od plánovania až po realizáciu, čím uľahčujeme prácu budúcim mladomanželom a umožňujeme sa im sústrediť na zážitok zo svojho veľkého dňa.

Dbáme na to, aby sa na nič nezabudlo a všetko bolo tak, ako si prajete. Na svadbe sme vašou pravou rukou a vy tak nemusíte myslieť za všetkých svadobných hostí a dodávateľov.

Skoordinujeme priebeh svadby a spolu s ostatnými Zážitkarmi vytvoríme tie najkrajšie momenty, na ktoré budete stále radi spomínať.

Spoznať celý tím

Čo môžete od nás očakávať?

  • Úspora času – ako koordinátorky preberáme na seba množstvo úloh, ako sú telefonáty, e-maily, získavanie cenových ponúk a stretnutia s dodávateľmi a priestorom. Vy sa môžete tak sústrediť na prácu, rodinu, priateľov a hlavne na vášho partnera.

 

  • Detailné plánovanie a organizácia – pre tých, ktorí sa obávajú, že budú mať pocit, že stratia kontrolu nad svojou svadbou, je dôležité zdôrazniť, že koordinátorky nie sú na to, aby vám svadbu „prevzali”. Pomáhame vám realizovať vaše predstavy jednoducho a prehľadne, čím zabezpečíme plynulý priebeh plánovania i samotnej svadby.
  • Profesionálny dohľad a odborné rady – máme skúsenosti a znalosti, ktoré vám pomôžu vyhnúť sa bežným chybám a problémom. Poradíme s výberom kvalitných dodávateľov, zabezpečíme, aby bolo všetko na správnom mieste a v správnom čase. 

 

  • Riešenie problémov bez stresu – v deň svadby sa môžu vyskytnúť aj neočakávané problémy. Sme pripravené hravo zvládnuť akékoľvek nepredvídateľné situácie, ktoré môžu vzniknúť a postaráme sa o ich riešenie bez toho aby ste sa museli obávať. A pokiaľ sa to dá, vyriešime ich tak, aby ste o nich ani nevedeli.
  • Časový harmonogram – plánovanie svadby zahŕňa množstvo rôznych časových úsekov – od príprav pred obradom až po konečné upratovanie miesta konania po vašom odchode. Zabezpečíme, že všetci dodávatelia sú na správnom mieste v správny čas, a že všetko ide podľa plánu, čo umožní plynulý a bezproblémový priebeh svadby.

 

  • Šetríme náklady a optimalizujeme rozpočet – disponujeme  širokou sieťou kontaktov na rôzne služby a dodávateľov, čím vieme získať lepšie ponuky a vyhnúť sa neefektívnym výdavkom. Zároveň dohliadneme na efektívny svadobný rozpočet.
"Veľká vďaka celému tímu za to, že z našej svadby urobili nezabudnuteľný zážitok. Bez ich podpory a skvelej organizácie by sme to nezvládli. Sú nielen skvelí profesionáli, ale aj úžasní ľudia, s ktorými bola radosť spolupracovať. Vďaka nim sme si náš veľký deň mohli naplno užiť a vychutnať každý okamih bez stresu. Ak plánujete svadbu, určite ich odporúčame – sú jednoducho fantastickí!"
Martin P.

Slová našich klientov

Prečítajte si, ako si na svoju svadbu a spoluprácu s nami spomínajú naši klienti. Všetky naše recenzie nájdete na našej FB stránke a Google Svadba od Zážitkárov.

Referencie

Ako to funguje?

1. Úvodné stretnutie (osobne alebo online) – Spoločne si prejdeme vaše predstavy a očakávania. Po úvodnej nezáväznej konzultácii zasielame cenovú ponuku. Po odsúhlasení a uhradení zálohy sa púsťame do práce.

2. Plánovanie vašej zážitkovej svadby – Začať môžeme už pomocou s výberom svadobného priestoru a termínu. Keď už máte rezervovaný termín a miesto, začíname tvoriť kostru svadby a všetko plánujeme do posledného detailu. Počas tejto doby sa pravidelne stretávame online alebo osobne, aby ste vždy mali vždy o všetkom prehľad. Komunikujeme nielen s vami, ale aj s priestorom a všetkými dodávateľmi. Vytvoríme harmonogram, ktorý bude na mieru pre vás aj vašich dodávateľov.

3. Koordinácia svadobného dňa – Vy si užívate svadbu, my sa staráme o všetko za tým. Počas plánovania vás máme vždy možnosť perfektne spoznať a navnímať a podľa toho riadime chod celého svadobného dňa.

Vieme, ako to robiť skvelo

Máme certifikát svadobného koordinátora

Máme certifikát svadobného koordinátora, pretože sa snažíme neustále zdokonaľovať, aby sme vám mohli ponúknuť špičkové služby. To, ako našu prácu robíme, vychádza nielen z našich dlhoročných skúsenosti, ale aj školení. Certifikácia nie je len papier – je to dôkaz, že rozumieme všetkým aspektom plánovania svadby a vieme ich prispôsobiť vašim potrebám. S nami máte istotu, že váš veľký deň bude v rukách odborníkov, ktorí myslia na každý detail.

svadba od zážitkárov
Pracujeme ako tím

Brainstormingy Zážitkárov

Počas prípravy a plánovania svadby realizujeme brainstromingy s celým naším tímom Svadba od Zážitklárov. Rozdelíme si úlohy a prejdeme si celý priebeh dňa s cieľom pre vás dosiahnuť, čo najlepší zážitok zo svadby.

Ďalšie služby

Balíky koordinácie a plánovania svadby

Plánovanie a koordinácia svadby

Vhodná pre páry, ktoré to chcú nechať na profesionálov, nemajú čas všetko vybavovať sami alebo žijú v zahraničí.

Obsahuje:

  • príprava a tvorba kostry svadby
  • komunikácia s dodávateľmi a priestorom
  • časový a logistický plán svadby
  • plánovanie od rysov až po detaily
  • obhliadka miesta so snúbencami
  • koordinácia svadobného dňa

TOP: Balík Maximálny zážitok

Ak ešte nemáte termín ani miesto svadby, radi vám nájdeme svadobný priestor ideálny pre vás.

Koordinácia svadobného dňa

Vhodná pre páry, ktoré si chcú svadbu plánovať sami, ale vo svadobný deň už nechcú mať žiadne starosti a stres.

Obsahuje:

  • 1 – 3 mesiace pred svadbou: svadobná konzultácia a vytvorenie harmonogramu svadby
  • 10 – 7 dní pred svadbou: kontaktovanie svadobných dodávateľov & oboznámenie s harmonogramom svadby
  • v deň svadby: koordinácia svadobného dňa

Svadobná konzultácia

Vhodná pre páry, ktoré si chcú svadbu plánovať a koordinovať sami, ale potrebujú poradiť.

Obsahuje:

Online video hovor, na ktorom preberieme vaše otázky a poradíme vám s plánovaním svadby.

Cenník koordinácie svadby

Radi vám vypracujeme cenovú ponuku. Dajte nám o sebe vedieť e-mailom alebo telefonicky. Vašu predstavu o dni S  si radi vypočujeme na úvodnej nezáväznej konzultácií, po ktorej zašleme cenovú ponuku.

Chceme cenovú ponuku
Spolupráca s nami začína zážitkovo

Welcome balíček

Pre snúbencov, ktorí nám dajú svoju dôveru na prípravu zážitkovej svadby, máme darček. Maximálny zážitok začína už od úvodu spolupráce a to naším welcome balíčkom.

Nahliadnite do zákulisia zážitkových svadieb…

(fotografie pohybujete posúvaním do strany).

Nezabudnite nás sledovať na našom Instagrame, kde zdieľame svadobné dianie a všetky novinky!